دیدار چهره به چهره شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر با سکنه شهرک گلستان

در راستای سیاست تکریم و پیگیری مشکلات شهروندان صورت گرفت
همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و به منظور تکریم به حقوق شهروندی و بر حسب زمانبندی مشخص شهردار ،اعضای شورای اسلامی و مسئولین دوایر مختلف شهرداری از نزدیک با سکنه شهرک گلستان دیدار و مکشلات آنها را رصد کردند .

بعد از مطرح کردن مشکلات و کاستی های شهرک گلستان توسط تنی چند از اهالی این منطقه و ارائه راهکار و نقطه نظرات توسط سکنه محترم  ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با جمع بندی نقطه نظرات حضار  علاوه بر ارائه راهکار برای حل   مشکلات و کاستی های  وعده  مرتفع نمودن آن را دادند .

مهندس جعفر پرج شهردار فیروزکوه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر وتشکر از میزبان جلسه گفت :با توجه به اینکه شهرداری نهادی غیر دولتی و خودگردان  است عمده درآمد حاصله این نهاد از محل عوارض ساختمانی و شهری تامین می شود .

وی با اشاره به اینکه دیدار چهره به چهره مردم و مسئولین می توانند علاوه بر به وجود آوردن حس نزدیکی عاملی برای حل مشکلات  شهر  شود افزود :شهردای فیروزکوه به صورت سالیانه با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و شهر  بودجه ای را در سر فصل های مختلف تدوین و برای تصویب و نهایی شدن آن را به شورای اسلامی شهر ارائه می دهد .

شهردار فیروزکوه ادامه داد :خوشبختانه  میزان بودجه پیشنهادی شهرداری در سال گذشته  محقق شده است که ماحصل تدبیر و اعمال مدیرت قوی تیم مدیریت شهری است .

شهردار فیروزکوه خاطر نشان کرد :متاسفانه از میزان مبلغ محقق شده این بودجه در حدود 10 درصد توسط شهروندان محترم  واریز شده و ما بقی به صورت  طهاطری بوده است .

مهندس پرج  دیدارحضوری با سکنه های محلات مختلف شهر را عاملی  مهم برای ترسیم و تعیین اولویت پروژه های عمرانی  سالی آتی شهرداری دانست  و تاکید کرد :حضور در محلات و رصد مشکلات و نارسایی های شهری خود نیز می تواند به تعریف پروژه های عمرانی برای محلات دیگر کمک نماید .

وی به دو پروژه  عظیم سال جاری شهر فیروزکوه اشاره داشت و گفت :پروژه میدان امیری فیروزکوهی و معبر 18 متری از جمله پروژه های شاخصی بوده که با افتتاح آن گامی موثر در جهت رفاه حال شهروندان محترم برداشته می شود.

شهردار فیروزکوه نیز در پایان با یاداشت برداری از تمامی مشکلات مطروحه و ارجاع آن به دوایر مختلف شهرداری رسیدگی عاجل با مشکلات بیان شده را خواستار شد .

اعضای شورای اسلامی شهر نیز هر کدام ضمن تشکر   و قدردانی از حضار و میزبان جلسه ضمن بررسی مشکلات فوق راهکارهایی مناسب برای مرتفع نمودن آن ارائه دادند .

 

 

گفتنی است عمد  مشکلات و کاستی های مطرح شده در جلسه پیرامون نبود روکش مناسب آسفالت ،فرسوده بودن جداول آبهای سطحی ،نبود خط تاکسی   بوده است که دستور رسیدگی عاجل به موارد بیان شده توسط شهردار فیروزکوه صادر شد .

لازم به ذکر است این جلسه در ساعت 19   روز شنبه 17  بهمن در منزل آقای قدمعلی لاسمی در شهرک گلستان  برگزار شد .

اخبار قبلی
راه اندازی سردخانه کشتارگاه شهرداری اقدامی سازنده جهت رفاه حال شهروندان
اخبار بعدی
برگزاری جشنواره غذای سالم توسط شهرداری فیروزکوه
فهرست