وقوع سیل در شهر فیروزکوه / آماده باش و حضور نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرداری در سطح مناطق درگیر سیلاب

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فیروزکوه، شهردار فیروزکوه گفت: در پی بارش شدید باران و وقوع سیل در روستاهای دهستان پشتکوه فیروزکوه، منطقه پشت راه آهن، تختی، خیابان مطهری محدوده پل 18 متری و برخی از معابر شهر فیروزکوه نیز عصر امروز درگیر سیل و نهر رود کنگرخانی نیز سیلابی شد.

وی افزود: از لحظات ابتدایی وقوع سیل تاکنون مسئولان شهری و امدادگران در سطح شهر حضور دارند و مشغول انجام اقدامات لازم برای مقابله با سیل و کمک به شهروندان هستند.

صادقی تصریح کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران نیز هم‌اکنون در منطقه حضور دارند و درحال ارزیابی خسارات و ساماندهی مناطق سیل زده می‌باشند.

شهردار فیروزکوه ادامه داد: خوشبختانه تاکنون گزارشی از خسارات جانی نداشتیم اما سیل به برخی از منازل و معابر خساراتی وارد کرده است.

وی تأکید کرد: از همه شهروندان درخواست می شود ضمن اجتناب از حضور در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و مناطق پرخطر، نسبت به ترددهای درون و برون شهری به ویژه مناطق مرکزی شهر فیروزکوه از جمله میدان معلم، خیابان تختی، خیابان مطهری محدوده پل 18 متری و منطقه پشت راه آهن احتیاط لازم را داشته باشند و از توقف در این نقاط خودداری کنند.

اخبار قبلی
تداوم اجرای پروژه های نورپردازی شهری / تکمیل دروازه حرم و آبنمای تختی
اخبار بعدی
گزارش تصویری وقوع سیل در فیروزکوه / تداوم حضور میدانی مسئولان شهری در سطح شهر فیروزکوه جهت امدادرسانی در سیل و انجام اقدامات لازم
فهرست