پیام تبریک اعضای شورای اسلامی شهر فیروزکوه به مناسبت آغاز سال 1401

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فیروزکوه، اعضای شورای اسلامی شهر فیروزکوه در پیامی آغاز سال 1401 را تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نوروز باستانی امسال در تقارنی خجسته با ماه مبارک شعبان المعظم، در حالی پا به لحظه‌هایمان می‌نهد که در همین روزهای پایان سال، کام‌مان را به شهد میلاد منجی عالم بشریت(عج) شیرین نمود، مولود فرخنده‌ای که جهان و جهانیان 1400 سال است چشم انتظار ظهورش، منتظر اتفاقی میمون و مبارکند و چه خوش که این فراق 1400 ساله در سال 1401 و آغاز قرن جدید به پایان برسد و دیدگان مان به نور وجودش روشنایی گیرد.

آن چه پیش رو داریم، سال 1401، سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین است که با بودجه مصوب و برنامه‌های پیش بینی شده در راستای رفع مشکلات شهری مردم نازنین این دیار که به ولایتمداری، قناعت و اخلاص، شهره‌اند، گام بر خواهیم داشت و امیدواریم با همراهی همه آحاد و اقشار جامعه پیشرفت فیروزکوه را شاهد باشیم.

ضمن شادباش حلول نوروز 1401 هجری شمسی به محضر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم عزیز فیروزکوه، سالی توام با بهروزی و توفیق را برای همگان از درگاه ایزد منان آرزو داریم. امید که در سایه تلاش، همت و همدلی همه علاقه‌مندان به توسعه فیروزکوه سالی پرخیر و برکت پیش‌رو داشته باشیم.

اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر فیروزکوه

اخبار قبلی
پیام تبریک شهردار فیروزکوه به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال 1401
اخبار بعدی
اهدا ۳۰۰ جلد کتاب به ایستگاه های اطلاع رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر فیروزکوه
فهرست