دیدار شهردار و پرسنل شهرداری به همراه نماینده اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران در راستای طرح سپاس از خانواده شهدا و جانبازان

شهردار فیروزکوه در این دیدارها اظهار داشت: برای خدمت کردن به مردم و کسب انرژی لازم برای کار، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان روحیه ‌بخش است.

وی در ادامه با تقدیر از رشادت‌ها و پایمردهای شهدا،جانبازان و ایثارگران تصریح کرد: طبق فرموده امام خمینی (ره) که شهدا و خانواده‌های آنها چشم و چراغ ملت هستند، ما به ‌عنوان مسئولان وظیفه داریم و افتخار می‌کنیم که خدمتگزاران ملت و شما خانواده‌های شهدا و جانبازان باشیم، زیرا یاد شهدا،جانبازان و ایثارگران به ما روحیه مضاعف و قوت قلب در راه خدمت‌رسانی بیشتر به مردم می‌بخشد.

مهندس پرج  با بیان اینکه خدمتی که شهدا و جانبازان و ایثارگران و رزمندگان به میهن اسلامی داشتند با هیچ ملاک و معیاری قابل مقایسه نیست، عنوان کرد: ایثارگری و جانفشانی شهدا و جانبازان تنها با پاداش خداوند متعال پاسخ داده می‌شود و در این دنیا هیچ چیزی نمی‌تواند جانفشانی شهدا را جبران کند.
وی در پایان با اشاره به اینکه دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان و رسیدگی به مشکلات آنها از وظایف همه دستگاه های اجرایی و اداره ها است، افزود: تکریم خانواده های شهدا، تکریم و تجلیل دائمی از ایثار و از خود گذشتگی شهدای والامقام محسوب می شود. خانواده های شهدا و جانبازان سختی ها و مرارت های فراوانی متحمل شده اند و دلجویی و تکریم آنها امری ضروری و در راستای صیانت از خون پاک شهدای والامقام است.

DSC01236_640

DSC01243_640

DSC01242_640

اخبار قبلی
باردید از پروژه های در دست اقدام شهرداری
اخبار بعدی
گلباران مزار شهداء شهرستان فیروزکوه در راستای طرح سپاس
فهرست