جشن ۹۰ سالگی شهرداری فیروزکوه در پایان مردادماه برگزار خواهد شد

شهردار فیروزکوه از برگزاری ویژه برنامه جشن ۹۰ سالگی شهرداری این شهر در پایان مرداد ماه خبر داد.

جعفر پرج شهردار فیروزکوه اظهارکرد: سال 93 و 94 از نظر ایجاد زیرساخت های رفاهی و عمرانی در مسیر آبادانی شهر فیروزکوه، سال پرکاری برای شهرداری بود.

پرج از برگزاری ویژه برنامه جشن ۹۰ سالگی شهرداری این شهر در 28 و 29 مرداد ماه خبر داد و افزود: تحقق این مهم و برگزاری مراسمی در خور شهر و شهروندان عزیز فیروزکوهی، عزم جدی همه مسؤولان شهرستان را می طلبد.

وی خاطرنشان کرد: به همراه جشن، چندین برنامه جنبی نیز برگزار خواهد شد.

شهردار فیروزکوه ابراز امیدواری کرد؛ در سال جدید که به نام “دولت و ملت، همدلی و همزبانی” مزین شده، بتوانیم با استعانت از  پـروردگار متـعال بـا بکارگیری تمام توان و تجربیات با استفاده از ظرفیـت و پتانسیل موجود در  شهـر در سایه وفاق و همدلی اعضای شورای اسلامی شهـر و همه مسؤولان و مدیـران و مجموعه خدوم شهرداری شاهد ارائه خدمات بهینه و مطلوب و در خور شأن و منزلت شهروندان فیروزکوه باشیم.

وی از عموم شهروندان خواست تا با مشـارکت در اجـرای طرح هـای عمرانی و همکاری هر چه بیشتر با شهرداری، با ارائه نقطه نظرات خود این مجموعه را در ارائه خدمات همراهی کنند تـا شهرداری نیز بتواند با اجرای طرح هایی در زمینـه بهبود عبور و مرور و همچنین بهبود محیط شهری بـا ایجـاد زیر ساخت ها و تاسیـسات شهری مـورد نیاز در افـق زمانی کوتاه، میان و بلند مدت شکوفایی و توسعـه عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهر را به منصه ظهور برساند.

پرج تصریح کرد: این شعار زمانی تحقق خواهـد یافت که شهرونـدان، مجمـوعه شهرداری  را بعنوان خادمان خـود بدانند؛ چـرا که همیشه “شهر را شهروند می سازد”.

گفتنی است؛ به همراه این جشن چندین برنامه از جمله همایش علمی با موضوع نقش گردشگری و توریسم در توسعه شهرستان فیروزکوه، مسابقه عکاسی و متن ادبی با موضوع فیروزکوه، مسابقه عکاسی و آشپزی، جشنواره بادبادک ها و دو شب جشن شادی، اجرا خواهد شد.

اخبار قبلی
جاذبه های گردشگری فیروزکوه
اخبار بعدی
همایش علمی بررسی گردشگری و توریسم در توسعه شهرستان فیروزکوه
فهرست