شهردار فیروزکوه درپیامی عید سعید غدیر ، عید سراسر سرور و شادمانی را به مردم فهیم شهرستان فیروزکوه تبریک گفت

شهردار فیروزکوه درپیامی عید سعید غدیر ، عید سراسر سرور و شادمانی را به مردم فهیم شهرستان فیروزکوه تبریک گفت .

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری فیروزکوه ، در این پیام آمده است : رخداد غدیر در ذى حجه سال دهم هجرى، تنها یک حادثه تاریخى نیست؛ غدیر ، یک تفکر است؛ نشانه اى از تداوم رسالت نبوت است که چون چشمه اى هستی بخش می جوشد تا جان انسان های حقیقت جو را سیراب نموده، انسان را تکامل بخشیده و جامعه را به سوی رستگاری رهنمون شود.

غدیر روز کامل شدن دین و اتمام نعمت بر بندگان خداست تا روح خود را از وابستگی های دنیایی رهانیده و به سوی خدای هستی بخش به پرواز درآورد و در این مسیر ، بندگان خوب خدا از فرصت کوتاه زندگی ، با استعانت از مکتب ولایت و بجای آوردن طاعات و عبادات در خدمتگزاری به خلق خداوند و مردم اهتمام ورزیده و برکات آن را ره توشه آخرت خود کنند .

غدیر، سرچشمه همیشه جوشان ولایت است که از سینه تفتیده « خم » به جام محبت دوست داران پیامبر و خاندانش جارى است. انسان سیراب شده از جام ولایت خالی از هر ناپاکی است. زلال و شفاف در پیشگاه معبود خود سر اطاعت فرو آورده و از هر عیب و خطا مبرا می گردد و تبلور انسانیت ، تحقق مسلمانی و افتخار شیعه می گردد.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته ولایت و تبریک عید سعیدغدیرخم، سالروز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجدید میثاق با ولایت و امامت را صمیمانه به عموم مسلمین به ویژه مردم شریف و زحمتکش شهرستان فیروزکوه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی ‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.

اخبار قبلی
سرویس مدارس ساماندهی خواهد شد
اخبار بعدی
پیام تسلیت شهردار فیروزکوه بمناسبت فرا رسیدن ماه محرم
فهرست