پیام مهندس پرج شهردار فیروزکوه به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان

123456

به گزارش روابط عمومی شهرداری فیروزکوه ، در این پیام آمده است:’همزمانی سه رویداد مهم تاریخ معاصر شامل تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، شهادت دانش آموزان به دست عمال رژیم سفاک در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 به دست دانشجویان پیرو خط امام، از این روز یک روز خاص برای ملت ایران ساخته است .
13 آبان به مثابه ی روز پایداری ملت غیور و سربلند ایران در برابر نظام استکبار جهانی و نقطه تلاقی برگهای زرینی از تاریخ آزادگی ملت ایران است .
یوم الله 13 آبان تا روزگاری که سیاست های مستبدانه و ظالمانه مستکبرین عالم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سایر ملل آزاده ی جهان و عزت طلب تداوم داشته باشد، به عنوان بخش مهمی از سنت آزادگی ملت ایران باقی خواهد ماند .
بی گمان مردم شریف شهرستان فیروزکوه پا به پای دیگر آحاد ملت هوشیار ایران اسلامی، امسال نیز همچون سال‌های گذشته و چه بسا پرشورتر از همیشه با اراده ای پولادین، بار دیگر بانگ عدالت خواهی و استکبارستیزی خود را در روز 13 آبان ماه با حضوری حماسی و باشکوه به گوش جان جهانیان خواهند رساند و با آرمان های امام راحل و شهدای دانش آموز و دانشجو، بیعتی دوباره خواهند نمود .

 

اخبار قبلی
اقدام زودهنگام آتش نشانی فیروزکوه در مهار زبانه های آتش کارخانه دستمال کاغذی
اخبار بعدی
دلنوشته مهندس پرج شهردار فیروزکوه به مناسبت روز شهرساز
فهرست