صیانت از جان و مال مردم ؛اولویت اصلی آتش نشانان فیروزکوه

آقای جعفر پرج شهردار واعضای محترم شورای اسلامی شهر همزمان با فرارسیدن 7 مهر روز ملی آتش نشان با حضور در محل آتش نشانی شهر فیروزکوه طی مراسمی این روز را گرامی داشته و از خدمات پرسنل آتش نشانی شهر فیروزکوه تجلیل کردند.

? در ابتدا مراسم بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آقای محرابیان رئیس آتش نشانی شهر فیروزکوه با عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی به خدمت شهردار ،اعضای شورای اسلامی شهر ،مدعوین و اصحاب رسانه ، آتش نشانان شهر فیروزکوه را در جایگاه بالایی بر شمرد و افزود : شغل آتش نشانی شغلی توام با خطر است و مهمترین خصیصه و خصلت پرسنل آتش نشان تحمل سختی و مرارتهای ناشی از این التهاب روزانه برای تامین ایمنی و حفظ و سلامت جان شهروندان محترم است .
? محرابیان ضمن ارائه گزارش عملکرد شش ماه این نهاد از توجه ژرف شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نهایت تشکر و قدردانی را نمود و تصریح کرد :به یقین پیگیری و نظارت شهردار محترم بر چگونگی فعالیت این نهاد و تاکید موکد وی بر اورهال نمودن تجهیزات آتش نشانی نقطه عطفی در امداد رسانی به شهروندان محترم است.

? آقای جعفر پرج شهردار فیروزکوه نیز در بخش دیگری از مراسم بعنوان سخنران ویژه ضمن تبریک این روز عزیز به آتش نشانان گرامی به مسئولیت خطیر این واحد اشاره داشته و افزود :آمادگی جسمانی و روانی پرسنل محترم آتش نشانی یکی از دلایل اصلی موفقیت این افراد خدوم در هنگام بروز خطر است .
? وی تصریح کرد :این واحد در بین واحدهای دیگر شهرداری از اهمیت ویژه و درخوری برخوردار است چرا که حفظ و صیانت از جان و مال مردم در هنگام شعله ورشدن زبانه آتش هدفی است که آتش نشانان شهر همواره باید به آن تعمق کرده و با برنامه ریزی های مناسب در کوتاه ترین فاصله زمانی موجبات جلوگیری از خسارات به شهروندان محترم را فراهم آورند.

? آقای پرج در پایان با تبریک مجدد این روز عزیز به تمامی پرسنل آتش نشانی شهرداری فیروزکوه اقدامات گذشته این واحد در امداد رسانی را خوب ارزیابی کرد.

? آقای نیما سراج رئیس شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک این روز به تمامی پرسنل آتش نشانی شهر فیروزکوه بر آموزش صحیح آتش نشان تاکید کرد و بیان داشت :یکی از موضوعاتی که پرسنل آتش نشانی باید به آن اهتمام داشته باشند بحث آموزش صحیح است . وی ادامه داد :پرسنل محترم برای افزایش سطح راندمان خویش در موقع بروز حادثه باید آموزش صحیح را در دستور کار خویش قرار داده تا بدون فوت وقت و به صورت ضربتی جان و مال مردم را از خطر حریق نجات دهند .
? رئیس شورای اسلام شهر خاطر نشان کرد :این آموزش باید در گستره درون سازمانی و برون سازمانی باشد و مسئولین آتش نشانی نیز باید یکی از ارکان اصلی این آموزش باشد.

? گفتنی است نیما سراج ،محمد فاضل شریعت زاده ،مهدی فخرآور ،سید امین حسینی ،جلال بنار «اعضای شورای اسلامی شهر » در این مراسم شهردار فیروزکوه را همراهمی می کردند.

? این مراسم با اهدا لوح تقدیر به پرسنل فعلی ،بازنشستگان ،خانواه های پرسنل متوفی به منظور تجلیل از مقام آنها به پایان رسید.

 

photo_2016-10-05_10-43-58

photo_2016-10-05_10-44-15

photo_2016-10-05_10-44-21

 

اخبار قبلی
نواخته شدن زنگ مهر ،با حضور مهندس پرج در مدرسه پیامبر اعظم «ص»
اخبار بعدی
پیام تبریک آقای مهندس پرج ،شهردار فیروزکوه به مناسبت هفته نیروی انتظامی
فهرست