با حضور شهردار و مسئولین شهرستان فیروزکوه، زنگ مدارس بصدا درآمد

جشن شکوفه ها به مناسبت ورود کلاس اولی ها به مدرسه در شهرستان فیروزکوه با حضور شهردار ، فرماندار و مسئولان شهرستانی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری فیروزکوه ،جشن شکوفه ها به مناسبت ورود کلاس اولی ها به مدرسه در شهرستان فیروزکوه  با حضور شهردار ، فرماندار و مسئولان شهرستانی برگزار شد .

در این مراسم مهندس پرج شهردار فیروزکوه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس وتبریک آغاز سال تحصیلی جدید با حضور در مدرسه پیامبر اعظم (ص)  این شهرستان بیان داشت:  

مدرسه اولین نهاد اجتماعی است که ما در آن، فاصله بین خواسته ها و قانون را تجربه می کنیم و در حقیقت اولین جایی است که با مدل قانونی روابط و قانونمداری آشنا می شویم و از این جهت مدرسه نهادی مدل ساز در روابط اجتماعی و حائز اهمیت است .

همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: «مسئله تعلیم و تربیت، مسئله زندگی بخشیدن و ولادت بخشیدن به یک مخاطب خاص و یک انسان است »

فلذا معلمان ، مربیان، مدیران و مسئولان آموزش شهرستان توجه داشته باشند که آنها باید برای دانش آموزان هویت بخش و هویت آفرین باشند و باورداشته باشند که کوچکترین حرکت آنها چنان تاثیری دارد که می تواند جامعه ای را بسازد و یا آن را نابود کند .

 

 

 

اخبار قبلی
پیام تسلیت شهردار فیروزکوه بمناسبت فرا رسیدن ماه محرم
اخبار بعدی
پیام شهردار فیروزکوه به مناسبت هفته دفاع مقدس
فهرست