راه اندازی سردخانه کشتارگاه شهرداری اقدامی سازنده جهت رفاه حال شهروندان

با تلاش و کوشش شهردار  ، پیگیری های واحد خدمات شهری شهرداری فیروزکوه  ،تاکید شورای اسلامی شهر و مصوبه کارگروه بهداشت و سلامت شهرستان سردخانه کشتارگاه سنتی شهر فیروزکوه دایر گردید .

مهندس جعفر پرج شهردار فیروزکوه با اعلام این  خبر گفت :استفاده از گوشت سالم و بهداشتی و صحه گذاری استانداردهای کشتار دام بر آن از مطالبات دیرین مردم فهیم شهر فیروزکوه بوده که با عنایت به موارد   فوق این مطالبه محقق شده است .

وی  ادامه داد :پیرومصوبات کارگروه بهداشت وسلامت شهرستان وتاکیدات شورای محترم اسلامی شهررسیدگی به وضعیت کشتارگاه سنتی شهرداری به عنوان اولویت اصلی دردستورکاری شهرداری بویژه حوزه خدمات شهری قرارگرفته است .

شهردار فیروزکوه با اشاره به اینکه  براین اساس اقدامات خوبی درطول سه سال گذشته  انجام شده است افزود : اقداماتی نظیراختصاص خودروی حمل گوشت وتجهیز آن به سردخانه ،مرمت چاه سپتیک،مرمت ریل وخط کشتار،احداث سردخانه وخریداری تجهیزات موردنیاز مربوط به تاییدنهایی دام کشتار شده  از جمله مواردی است که در جهت رفاه حال شهروندان محترم انجام شده است
مهندس پرج خاطر نشان کرد :خوشبختانه باهمت حوزه خدمات شهری شهرداری وهمکاری ریاست محترم شبکه دامپزشکی از16بهمن لاشه دام های ذبح شده بازبینی تک ، برچسب نصب در سردخانه  و سپس  توسط ماشین های حمل تحویل صاحبین دام های ذبح شده می شود .
شهردار فیروزکوه در پایان ازهمراهی وهمکاری مدیران ادارات محیط زیست و شبکه بهداشت ودرمان تشکر و قدردانی نمود .

اخبار قبلی
تشکر و قدردانی مهندس پرج شهردار فیروزکوه از مسئولین محترم دست اندرکاران ستاد بحران و مردم فهیم شهرستان فیروزکوه
اخبار بعدی
دیدار چهره به چهره شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر با سکنه شهرک گلستان
فهرست