راه اندازی سامانه 137 بعنوان پل ارتباطی شهروندان با مدیران شهری

آقای محمد یزدی مشاور شهردار و مسئول روابط عمومی شهرداری از طراحی و راه اندازی سامانه 137 در شهرداری فیروزکوه خبر داد.
ایشان در این خصوص بیان داشتند سامانه مذکور صرفا جهت اطلاع رسانی و انعکاس عموم شهروندان از مشکلات و معضلات شهری موجود در سطح شهر طراحی و راه اندازی گردید که انتظار می رود شهروندان محترم هر گونه نارسایی و مشکلات موجود در سطح شهر نظیر جمع آوری زباله های خانگی ،هرگونه تخلفات رانندگان تاکسی شهری و … را به سامانه 137 که بصورت 24 ساعته فعال و گزارشات واصله را ضبط خواهد نمود تماس حاصل نموده تا بعنوان پل ارتباطی نسبت به پیگیری موارد اعلامی از سوی شهروندان توسط مسئولین شهری بخصوص عوامل شهرداری اقدام گردد.

اخبار قبلی
احداث میدان در تقاطع پروژه مسکن مهر موافقت گردید.
اخبار بعدی
اجرای طرح ممیزی املاک سطح شهر توسط شهرداری فیروزکوه
فهرست