تشکر مهندس پرج شهردار فیروزکوه از حضور غرور آمیز مردم شریف و قدر شناس در حماسه انتخابات 29 اردیبهشت

حضور غرور آميز شما مردم عزيز ، حماسه ديگري را در تاريخ انقلاب اسلامي به ثبت رساند . شركت گسترده مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر وروستا برگ زرين ديگري را بر ديباچه جاويد تاريخ انقلاب اسلامي افزود و مردم ايران با حضور يكپارچه در پاي صندوقهاي رأي، بهت و حيرت دنيا را برانگيخت و بر وسوسه هاي دشمنان داخلي و خارجي مبني بر گسستن مردم از نظام اسلامي مهر بطلان كوبيده و پيوند هميشگي با ولايت فقيه را به اثبات رساندند.
شما مردم بزرگوار در حماسه بیست ونه اردیبهشت ماه بار ديگر جهانيان را مبهوت عقل و درك بالاي خود نموده و اميد دشمنان نظام و انقلاب را به ياس و نااميدي مبدل نموديد. حضور شما مردم فهيم و هميشه در صحنه شهرستان فیروزکوه در لبيك به نداي رهبر معظم انقلاب حضرت آيت ا… خامنه اي مبني بر مشاركت حداكثري در انتخابات مهم و سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا نشان دهنده پايبندي و تعهد شما ملت عزيز به آرمانهاي نظام ، انقلاب و امام راحل ( ره) مي باشد.
برخود لازم مي دانیم از كليه آحاد مردم ايران، بالاخص امت شهيد پرور و حماسه آفرين فیروزکوه كه با تدبير و درايت مقام معظم رهبري، مراجع عظيم الشان و علماي بزرگوار وارد عرصه انتخابات شدند تقدير و تشكر نمایيم . بدون شك خدمت صادقانه و مخلصانه كمترين پاداش بزرگواري مردم خير انديش ايران اسلامي خواهد بود. در پايان از كليه كساني كه فضاي با نشاط و پرشور را جهت برگزاري انتخاباتي سالم مهيا نمودند قدرداني نموده و از پيشگاه پروردگار متعال عزت ، سعادت و سرافرازي ايران اسلامي را مسئلت داریم.وهمچنین ازکلیه کاندیداهاوحامیان محترم کاندیدای شورای اسلامی شهرفیروزکوه که همکاری لازم را درانجام تبلیغات محیطی رعایت وکمترین تخریب اموال عمومی درمقایسه باسایرشهرهای همجوارداشته ایم صمیمانه تقدیرنموده وبرای تمام کاندیداهاومنتخبین دوره پنجم شورای اسلامی شهرطول عمری باعزت وسربلندی آرزومندیم .روابط عمومی شهرداری فیروزکوه

 

 

 

اخبار قبلی
آماده سازی فضای شهری جهت انجام تبلیغات
اخبار بعدی
پیام تبریک شهردار فیروزکوه به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد
فهرست