پیام رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری فیروزکوه به مناسبت بازگشایی مدارس

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فیروزکوه، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری فیروزکوه به مناسبت بازگشایی مدارس پیامی صادر نمودند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و احترام خدمت شهروندان عزیز فیروزکوه، ضمن تبریک به کلیه دانش آموزان عزیز، کارکنان اداره آموزش و پرورش و کلیه مدیران و معلمین زحمتکش و آینده آفرین به مناسبت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید به اطلاع می رساند پس از قریب به 3 سال که آموزش دانش آموزان به صورت غیرحضوری بود، در سالجاری و سال تحصیلی 1401-1402 مجددا به صورت حضوری برگزار می گردد. لذا از همه والدین عزیز خواهشمندیم برای حمل و نقل دانش آموز خود فقط از رانندگان مجاز و دارای پروانه فعالیت از سازمان حمل و نقل شهرداری فیروزکوه و مورد تأیید اداره آموزش و پرورش استفاده نمایند تا از بروز مخاطرات احتمالی جلوگیری گردد.

همچنین از والدینی که دانش آموز خود را با خودروی شخصی به مدارس می رسانند تقاضا میگردد مقررات ترافیکی را رعایت نمایند تا از ایجاد ازدحام و ترافیک در محدوده مدارس جلوگیری گردد. ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان عزیز که آینده ایران عزیزمان به دست آن ها رقم خواهد خورد، خواهشمند است نظرات و پیشنهادات خود را در راستای توسعه و رفع مشکلات این حوزه به سازمان حمل و نقل شهرداری و از طریق شماره تماس 76442976 اعلام نمایید.

مهدی باطبی، رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری فیروزکوه

 

اخبار قبلی
اجرای طرح احداث کانال‌های سر پوشیده با هدف دفع آب‌های سطحی و سیلاب‌ها در شهر فیروزکوه
اخبار بعدی
برگزاری مراسم تجلیل از آتش نشانان فیروزکوه به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی
فهرست