مسیر عبور خطوط لوله نفت در شهر فیروزکوه ساماندهی خواهد شد.

شهردار فیروزکوه از ساماندهی و نصب تأسیسات و سازه های سبک در محدوده مسیر عبور خطوط لوله نفت در شهر فیروزکوه جهت ایجاد مکانی برای تفریح و تفرج شهروندان خبر داد. دکتر جعفر پرج با اعلام این خبر اظهار داشت: با هماهنگی مدیریت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال کشور واقع در ساری، مسیر عبور تجهیزات و تأسیسات متعلق به اداره یاد شده در شهر فیروزکوه، توسط شهرداری ساماندهی خواهد شد.
ایشان در ادامه بیان داشتند: تجهیزات و تأسیسات نفتی از دو منطقه مسکونی شهرک کوهسار و شهرک ولیعصر(عج) عبور نموده و در حال حاضر به خاطر تخلیه زباله و پسماند ساختمانی، جلوه و منظر نامناسبی را ایجاد نموده است.
وی افزود: با تأکیدات اعضای شورای اسلامی شهر و پیگیری های مکرر شهرداری در سنوات گذشته و چند روز اخیر از طریق مسئولین و مقامات اداره خطوط لوله و مخابرات نفت شمال کشور، موافقت گردید با نظارت کارشناسان و همچنین رعایت الزامات و موارد ایمنی و حفاظتی، فاز نخست طرح ساماندهی در محدوده شهرک ولیعصر(عج) توسط شهرداری اجرا گردد.
شهردار فیروزکوه در پایان با اشاره به چگونگی اجرای این طرح اظهار داشت: با اجرای فاز نخست طرح یادشده در سالجاری با پاکسازی و نصب تأسیسات و سازه های سبک در محدوده مورد نظر، مکانی برای تفریح و تفرج شهروندان ایجاد خواهد شد.
اخبار قبلی
با رعایت فاصله اجتماعی، قطع کننده زنجیره (انتقال ویروس کرونا) باشیم.
اخبار بعدی
نشست مشترک اعضای شورای اسلامی، شهردار و مسئولان واحدهای شهرداری برگزار شد
فهرست