طرح تفصیلی فیروزکوه بازنگری می‌شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فیروزکوه، شهردار فیروزکوه در حاشیه نشست بررسی مشکلات شهر در استانداری تهران از انتخاب مشاور بازنگری طرح تفصیلی فیروزکوه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و اقدام برای بازنگری آن خبرداد.

جعفر پرج با اعلام این خبر گفت: به منظور رفع مشکلات موجود در طرح تفصیلی همچون مغایرت در کاربری اراضی، با پیگیری و هماهنگی های به عمل آمده از طریق استانداری و اداره کل راه و شهرسازی، بازنگری آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در حال حاضر اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به انتخاب مشاور بازنگری طرح جامع و طرح تفصیلی اقدام کرده و روند بازنگری آن آغاز شده است.

شهردار فیروزکوه با اشاره به مشکلات موجود در طرح کنونی تصریح کرد: موضوعاتی از جمله وضعیت حریم بستر و مسیل رودخانه ها، کاربری های آموزشی، تجهیزات شهری، فضای سبز و مغایرت در سایر کاربری ها که عمده مالکین نسبت به این موضوع ابراز نارضایتی نمودند در این جلسه مطرح شد.

پرج در پایان بیان داشت: مقرر گردید شهرداری در دو هفته آتی، وضع موجود را بررسی و در نامه ای به اداره کل راه و شهرسازی استان و مشاور طرح موارد و مغایرت ها را ابلاغ نموده و مشاور طرح هم ضمن بررسی موارد مطرح شده، نتایج کارشناسی را برای تصمیم گیری در کارگروه های اصلی ارائه نماید.

اخبار قبلی
بازنگری طرح تفصیلی فیروزکوه در دستورکار شهرداری
اخبار بعدی
نشست هماهنگی اجرای پروژه های عمرانی شهرک آل یاسین برگزار شد
فهرست