دپوی 300 تن نمک برای مقابله با لغزندگی معابر در فصل سرما / آمادگی شهرداری فیروزکوه برای بارش برف و باران

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فیروزکوه، با توجه به بارش برف و باران و در پیش بودن فصل سرما، دبیر ستاد مدیریت بحران شهر فیروزکوه از آمادگی عوامل و ماشین آلات تخصصی برای رفع لغزندگی و بازگشایی معابر سطح شهر فیروزکوه در صورت لزوم خبر داد.

حسین شجاع در این باره گفت: با توجه به تأکیدات شهردار محترم فیروزکوه در خصوص  نحوه اقدام در زمان بارش ها، واحد خدمات شهری شهرداری با تجهیزات کامل و نیروی انسانی مستقر، آماده مقابله با آبگرفتگی های احتمالی، انجام برف روبی و رفع لغزندگی در سطح معابر فیروزکوه است.

معاون خدمات شهری شهرداری فیروزکوه تصریح کرد: عوامل اجرایی و نیروهای کارگری خدمات شهری در زمان بحران به صورت شبانه روزی فعال و شیفت بندی شده و نزدیک به 30 نفر به هنگام بارش در سطح شهر به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

ایشان با اشاره به دپوی 300 تن نمک در انبارهای شهرداری اظهار داشت: ماشین آلات برفروبی شهرداری شامل یک دستگاه مکانیزه نمکپاش، یک لودر، یک گریدر، یک بابکت، سه کامیون، یک دستگاه بیل بکهو، سه نیسان و دو خاور کمپرسی، در خدمات شهری مستقر و آماده استفاده در شرایط برفی هستند.

شجاع تشریح کرد: اکیپ های اجرایی، ابتدا در معابر و میدان های پر رفت و آمد با در نظر گرفتن اولویت به برفروبی و نمک پاشی اقدام نموده و سپس در سایر معابر فرعی سطح شهر به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

وی افزود: از شهروندان خواستاریم ضمن حفظ صبوری، در صورت مشاهده آبگرفتگی و سد معبر با شماره 02176442898 خدمات شهری شهرداری فیروزکوه تماس گرفته تا نزدیکترین اکیپ در حال فعالیت در محدوده حاضر و نسبت به رفع مشکل اقدام کند.

اخبار قبلی
اطلاع رسانی محدودیت های کرونایی تردد در شهر فیروزکوه
اخبار بعدی
بازدید شهردار فیروزکوه از ایستگاه برقراری محدویت های ترافیکی در میدان امام رضا (ع) فیروزکوه
فهرست