حضور میدانی مسئولان و بررسی مشکلات مردمی در ۱۷۶ واحدی شهرک ایثار فیروزکوه

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فیروزکوه، مسئولان شهرستان در بازدیدی میدانی، مشکلات مردمی در ۱۷۶ واحدی شهرک ایثار فیروزکوه را بررسی کردند.

محمد حیدری‌منش فرماندار فیروزکوه ظهر روز یک شنبه یکم بهمن ماه با همراهی حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان، شهردار فیروزکوه، مشاور شهردار و رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری و دیگر مسئولان به صورت میدانی از ساختمان های ۱۷۶ واحدی شهرک ایثار به منظور بررسی مسائل و مشکلات ساکنین این مناطق بازدید کردند.

با عنایت به اینکه اهالی شریف این مناطق درخواست‌هایی را در ملاقات‌های مردمی و مطالباتی را در راستای بهبود فضای بهداشتی و فاضلاب شهری داشتند که مقرر شد تا اجرای کامل طرح فاضلاب شهری پس از تخصیص اعتبار با پیگیری قضایی ساکنین، نواقص ساختمانی بررسی و موارد خدمات شهری در درخواستی به شهرداری برای اجرا اعلام گردد تا بخشی از این مطالبات رفع گردد.

گفتنی است اجرای طرح فاضلاب شهری جزو درخواست های مردمی و اولویت های دولت است که پس از تخصیص اعتبار در سطح شهر اجرایی خواهد شد.

در منطقه ۱۷۶ واحدی نیز قبلا لوله گذاری انجام شده و اجرای کامل خط انتقال به تصفیه خانه و یا پکیج موقت مشکل اهالی را برطرف خواهد کرد که پیگیری لازم برای تسریع در انجام این موارد انجام شد.

اخبار قبلی
بازدید مسئولان شهرستان از پایگاه موقت انتقال خون در فیروزکوه
اخبار بعدی
بررسی میدانی اقدامات شهرداری برای ساماندهی و بهره برداری یکطرفه از محور ۱۸ متری فیروزکوه
فهرست