تصویب بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری فیروزکوه / رشد 31 درصدی بودجه شهرداری نسبت به سال گذشته

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فیروزکوه، شهردار فیروزکوه از تصویب بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری فیروزکوه و افزایش 31 درصدی آن نسبت به بودجه سال ۹۹ خبر داد.

جعفر پرج شهردار فیروزکوه در گفتگویی بیان داشت: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری برابر مقررات و دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، توسط شهرداری تدوین و در موعد قانونی، تقدیم شورای اسلامی شهرگردید.

وی افزود: با تشکیل چندین جلسه مشترک کارشناسی میان شهرداری و کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر، در نهایت بودجه شهرداری مورد تصویب شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

شهردار فیروزکوه تصریح کرد: بودجه شهرداری و سازمان مدیریت حمل و نقل شهر فیروزکوه جمعاً به مبلغ 34 میلیارد تومان مصوب شده که نسبت به سال گذشته با در نظر گرفتن تورم و افزایش هزینه ها 31 درصد رشد داشته است.

پرج با اشاره به نحوه هزینه کرد مبالغ بودجه گفت: از این مبلغ ۵۸ درصد مربوط به ردیف هزینه های اداری، جاری و خدمات شهری و ۴۲ درصد مربوط به اجرای پروژه های عمرانی است.

ایشان در خصوص پروژه های پیش بینی شده در بودجه اظهار داشتند: زیرسازی و لکه گیری آسفالت سطح شهر، پیاده رو سازی و جدولگذاری معابر و آسفالت سایت مسکن مهر در شهرک آل یاسین، فاز۲ پارک خطوط لوله نفت و گاز در شهرک ولیعصر(عج)، مجموعه سرپوشیده شهربازی، فاز اول مجتمع تجاری میدان معلم، طرح های توسعه پارک ها و فضای سبز و آبیاری تحت فشار و فاز 2 بازگشایی معبر۲۰ متری از جمله پروژه های عمرانی لحاظ شده در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری است.

اخبار قبلی
طرح زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب در فیروزکوه ادامه دارد / لزوم مشارکت شهروندان در طرح جمع آوری سگ های بلاصاحب
اخبار بعدی
نهال رایگان در شهر فیروزکوه توزیع شد
فهرست