تداوم اجرای پروژه های نورپردازی شهری / تکمیل دروازه حرم و آبنمای تختی

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فیروزکوه، مهدی بنار، مسئول واحد برق شهرداری فیروزکوه اظهار کرد: پروژه‌های واحد برق شهرداری فیروزکوه در سال جاری اجرای روشنایی فضای سبز در ضلع جنوبی بیمارستان امام خمینی(ره) که چراغ‌های شش متری و پرژکتور به منظور روشنایی محوطه است، اجرای روشنایی فضای سبز انتهای خیابان و کوچه شهید لاسمی شهرک ولیعصر(عج)، اجرای روشنایی پارک پیامبر اعظم به وسیله دو عدد برج نوری، نورپردازی سقفی خیابان راه‌آهن حد فاصل میدان معلم تا میدان راه‌آهن و اجرای نورپردازی آب نماهای در حال احداث همچون آبنمای خیابان تختی و آبنماهای موجود در سطح شهر است.

وی خاطرنشان کرد: اجرا ی تونل نور و المان‌های نوری در سطح پارک‌ها و میادین، اجرای روشنایی پارک امیری فیروزکوهی فاز سه و اجرای روشنایی محوطه پارک هخامنش تا پارک حرم از دیگر پروژه‌های ما در سال جاری است.

مسئول واحد برق شهرداری فیروزکوه تصریح کرد: شهروندان هر گونه اعلام خاموشی معابر، میادین و پارک‌ها را می‌توانند با شماره 76442898، معاونت خدمات شهری در میان بگذارند تا در اسرع وقت به بحث خاموشی رسیدگی شود.

وی تاکید کرد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی وزارت نیرو و شروع فصل گرما و لزوم رعایت مصرف برق و کاهش مصرف برق، خاموشی 50 درصدی را در سطح شهر، پیاده‌روها، میادین و پارک‌ها داریم که از صبر و شکیبایی همشهریان عزیز تشکر می‌کنیم.

بنار با اشاره به سرقت از تجهیزات واحد برق شهرداری در سطح شهر، اشاره داشت: با توجه افزایش سرقت در چند ماه اخیر از شهروندان خواهشمندیم در صورتیکه در ساعات پایانی شب، شخصی را مشاهده کردند که درصدد تعمیر تجهیزات برقی داخل پارک‌ها و میادین است، با مرکز فوریت‌های پلیس 110 یا 76442898 خدمات شهری تماس بگیرند و مراتب را سریعاً گزارش دهند تا بتوانیم از سرقت‌ها جلوگیری کنیم.

اخبار قبلی
لزوم مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری وسایل پارک ها
اخبار بعدی
وقوع سیل در شهر فیروزکوه / آماده باش و حضور نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرداری در سطح مناطق درگیر سیلاب
فهرست