بازدید امام جمعه و شهردار فیروزکوه از اجرای عملیات ساخت پل 18 متری.

امام جمعه شهرستان به همراه شهردار فیروزکوه از روند اجرای عملیات ساخت پل در معبر خیابان 18 متری شهر فیروزکوه بازدید و در جریان میزان پیشرفت پروژه و اقدامات انجام شده قرار گرفتند.
حجت الاسلام والمسلمین امیری ارجمند در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با برنامه ریزی مناسب شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فیروزکوه، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و برخی نیز آغاز شده است و انتظار داریم با نظارت مناسب، همه پروژه های تعریف شده به زودی مورد بهره برداری قرار گیرد.
ایشان در ادامه ضمن تقدیر از شهرداری در خصوص پیگیری مطالبات و درخواست های شهروندان و اهالی شهرستان در جهت رفع موانع و مشکلات ترافیکی خیابان پاسداران با اجرای پروژه معبر ۱۸ متری بیان داشتند: به دلیل شرایط اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، شهرداری با مشکلاتی در وصول درآمد و تأمین منابع مالی مواجه خواهد شد اما عزم جدی شورای اسلامی و شهرداری در شروع این پروژه، نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان شهرستان است تا این خواسته مردمی به زودی محقق گردد.
امام جمعه فیروزکوه خواستار تسریع در اتمام پروژه معبر ۱۸ متری و سایر پروژه های در دست اقدام شهرداری شده و در پایان افزودند: افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها نظیر مجتمع تجاری و پل معبر ۱۸ متری میتواند تحول چشمگیری در فضای شهری ایجاد و رونق اقتصادی را در شهر و شهرستان فیروزکوه به دنبال داشته باشد.
گفتنی است با اتمام عملیات ساخت این پل و معبر 18 متری مشکل ترافیک شهر فیروزکوه حل شده و از بار ترافیک درون شهری کاسته خواهد شد.
اخبار قبلی
ولین جلسه کمیسیون ماده ۵ معماری و شهرسازی استان تهران بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
اخبار بعدی
ادامه عملیات اجرایی ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر و خیابان های شهر فیروزکوه.
فهرست